6. února 2019

PŘEČTENO V ANGLIČTINĚ: Hideaway - Penelope Douglas







Přeložený název: Úkryt

Žánr: Literatura světová - New Adult - Romantické

Série: Devil´s night

Rok vydání: 2017

Nakladatelství: Penelope Douglas LLC

Počet stran: 466 stran

Názvy knih série: Corrupt (1), Kill Switch (3 - vyjde únor 2019)

Díl série: Druhý

Odkazy: ČBDB, GoodReads

(zdroj obrázku)









ANOTACE V ANGLIČTINĚ:

DEVIL'S NIGHT is returning! Hiding places, chases, and all the games are back... 

BANKS
Buried in the shadows of the city, there’s a hotel called The Pope. Ailing, empty, and dark—it sits abandoned and surrounded by a forgotten mystery.
But you think it’s true, don’t you, Kai Mori? The story about the hidden twelfth floor. The mystery of the dark guest who never checked in and never checks out. You think I can help you find that secret hideaway and get to him, don’t you?
You and your friends can try to scare me. You can try to push me. Because even though I struggle to hide everything I feel when you look at me—and have ever since I was a girl—I think maybe what you seek is so much closer than you’ll ever realize.
I will never betray him.
So sit tight.
On Devil’s Night, the hunt will be coming to you.

KAI
You have no idea what I seek, Little One. You don’t know what I had to become to survive three years in prison for a crime I would gladly commit again.
No one can know what I’ve turned into.
I want that hotel, I want to find him, and I want this over.
I want my life back.
But the more I’m around you, the more I realize this new me is exactly who I was meant to be.
So come on, kid. Don’t chicken out. My house is on the hill. So many ways in, and good luck finding your way out.
I’ve seen your hideaway. Time to see mine.
                                                         (GoodReads)

                                                                        (zdroj)

MŮJ VOLNÝ PŘEKLAD:
Neukamenujte mě za to. :D

Ďáblova noc je zpět! Skrývání se, pronásledování a všechny další hry jsou zpět...

BANKS
Ve stínech města je pohřbený hotel zvaný The Pope. Chátrající, prázdný a temný - je opuštěný a obklopený zapomenutým tajemstvím.
Ale ty si myslíš, že je to pravda, že ano, Kai Mori? Příběh o skrytém dvanáctém patře. Záhada temného hosta, který se nikdy nepřihlásí a nikdy neodhlásí. Myslíš si, že já ti mohu pomoci najít tajemství skrýše a dostat tě k němu, že ano?
Ty a tví přátelé se mě můžete pokoušet vystrašit. Můžete na mě tlačit. Protože i přestto, že se snažím skrýt vše co cítím, když se na mě díváš - už od doby kdy jsem byla děvče - myslím, že to co hledáš je mnohem blíže než si uvědomuješ.
Nikdy ho nezradím.
Seď pevně.
Během ďáblovy noci, budeš loven ty.

KAI
Nemáš vůbec tušení, co hledám, Maličká. Nevíš čím jsem se musel stát abych přežil tři roky ve vězení za zločin, který bych ochotně spáchal znova.
Nikdo neví, v co jsem se proměnil.
Chci ten hotel, chci ho najít a chci to ukončit.
Chci zpátky svůj život.
Ale čím častěji jsem s tebou,, tím více si uvědomuji, že mé nové já je přesně to kým jsem se měl stát.
Tak pojď, dítě. Neztrácej nervy. Můj dům je na kopci. Tolik cest vede dovnitř, a hodně štěstí s hledáním cesty ven.
Viděl jsem tvou skrýš. Je čas vidět tu mou.

                                                                             (zdroj)

O čem kniha je?

   Tak prvně koukněte na mou recenzičku u Evči - KnižníBlogNeblog (Corrupt), kde se dozvíte něco o prvním díle.
   Opět se vracíme do života čtyř "horsmenů", tentokrát je hlavní postavou Kai. Jeho jediným cílem je najít Damona a vyřídit si s ním účty.
   Cesty mu skříží Banks, Damonova nevlastní sestra a naše hlavní hrdinka, která svou identitu skrývá a celkově se snaží popřít vše co se jí týká. I to, že je žena skrývá za pánské oblečení.
   Kai je ochotný udělat vše pro to, aby Damona našel a zarazil tak veškeré možné ohrožení, které Damon pro něj a jeho přítele představuje. Kai má podezření, že Damon žije ve starém hotelu The Pope, který patří jeho rodině. Proto Kai nabídne Gabrielovi, Damonovu otci, že hotel koupí a zrenovuje. Gabriel je ale pěkný vyčůránek, tak k hotelu dá ještě podmínku, že si musí vzít za manželku jeho neteř.
   Kai souhlasí pod podmínkou, že mu dá jako výpomoc Banks, kterou zná už šest let a do které se už na střední škole tak nějak zamiloval.
   Banks je oddaná pouze svému bratrovi, kterého chce za každou cenu bránit. Banks ho slepě celé roky zbožňuje, protože se o ni staral když byla dítě. Ale staral se o ni po svém a Kai ji postupně otevře oči, aby viděla, že Damon ji, jako její otec, také jenom využíval.



Jak se mi kniha líbila?
 
   No, určitě mi byla sympatičtější než první díl. A to hlavně proto, že Banks je sympatická hlavní hrdinka a neměla jsem chuť ji něčím majznout po hlavě, jako to bylo u Eriky.
   Kai je navíc mnohem tajemnější hlavní mužská postava, takže to mi asi také vyhovovalo více.
   Příběh nebyl jako v předchozím díle hnán do extrémů, takže to bylo takové uvěřitelnější i příjemnější.
   Jediný problém vidím asi v tom, že některé pasáže byly nezáživné a táhlo se to, ale když to přehlédnu celkově je kniha fajn.
   Angličtina, kterou je to napsané je celkem slušná, nic složitého.
   Každopádně se těším až vyjde další díl a ten se bude zaměřovat na našeho záporáka Damona! ♥ Ale popravdě se více těším na Willa, ale toho má snad autorka teprve v plánu sepisovat, no uvidíme.


Hodnotím 4 ovcemi.



To je dneska zase vše.

Páčko
A.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat