28. října 2014

UČEŇ LOVCE DUCHŮ - Joseph Delaney

Ahojky,

dneska kniha, která je určena spíše pro mládež, ale jelikož do kin půjde brzy film (Sedmý syn - csfd), který je touto knihou (či knižní sérií) inspirován, tak jsem po knize sáhla.





Učeň lovce duchů je první díl série Kroniky Wardstone od Josepha Delaneye a u nás vyšlo toto dílo naposledy u nakladatelství Deus v roce 2008.
(cbdb)

Knihu jsem četla v elektronické podobě. UKAMENUJTE MĚ, ale já na čtečky nedám dopustit! :D

Lovec duchů je muž, jehož úkolem je chránit obyvatele země před čarodějnicemi, strašidly a ostatnim zlem. Navzdory jeho neocenitelné práci se mu všichni vyhýbají. Po smrti posledního učně přijímá lovec duchů mladého Thomase Warda, který je sedmým synem sedmého syna, a tím pádem je oprávněn tuto práci vykonávat. Během jeho první cesty z nákupu dojde k potyčce s místními kluky, které odežene Alice, dívka se špičatými botami, před kterou lovec duchů Thomase varoval. Ta ho navede k propuštění staré matky Malkin, která byla pohřbena zaživa, protože zabíjela děti a pila jejich krev. Jakmile se Malkin dostane na svobodu, začínají Thomasovi opravdové problémy. A zdá se, že jediný, kdo mu může pomoci, je ta, která ho do všeho navedla... Alice.

(zdroj cbdb)

MŮJ NÁZOR V BODECH:

- kniha byla čtivá, napínavá, číst to jako dítě, tak spím doteď pouze při světle :D
- nebylo to úplně nejvíc děsivý horor (typu King apod.), ale když se představím, že bych to četla po večerech když mi bylo 13, tak nevím, nevím... I když já jsem tvrdý pařez, takže bych to zvládla. :D Snad... :D
- líbí se mi, že hlavní postava, Tom, je prostě jenom obyčejný kluk, který se postupně stává neobyčejným, nad vším váhá a dělá chyby jako normální smrtelník, což je super
- první kniha je hlavně o tom, zda se Tom jako lovec duchů vůbec uchytí, tzn. jestli projde první zkouškou, potom následuje jeho výcvik a pak udělá pár chyb, které se do konce knihy snaží spravit
- nazvala bych to nultou knihou celé série, taková předškolní třída příběhu
- nejoblíbenější postava je domácí strašidlo, které jim vaří, brání lovcův dům a když se objeví, tak jako rezavá kočka (mám doma strašidlo! :D)

SHRNUTÍ:
Obálka: ****
Příběh: ****
Čtivost: *****
Délka: 358 stran


CELKOVÉ HODNOCENÍ:


A to je pro dnešek vše, bylo to supr rychlé, ale snad jsem řekla to podstatné, líbilo se mi to a sáhla jsem i po dalším dílu. :) Ten tu bude už brzy taky. :)

Páčko shledáčko.
A.

3 komentáře:

  1. Ahoj :-), prosim te, nevis kde by se dala sehnat, klidne i jako ebook v cestine? Dekuju Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      tady to máš. :)
      http://uloz.to/xFqXswfV/kroniky-wardstone-1-ucen-lovce-duchu-doc

      Vymazat
  2. Ahoj nevíš kde by se dal sehnat 3. Díl lovec duchů:tajemství lovce duchů ? :/ jakákoliv verze v češtině

    OdpovědětVymazat