31. října 2014

KLETBA LOVCE DUCHŮ - Joseph Delaney

Ahojky, 

takže jak jsem psala v předchozím článku. Se sérií Kroniky Wardstone jsem neskončila po prvním díle, ale chopila jsem se ihned dílu druhého.
Kletba lovce duchů u nás naposledy vyšla v roce 2009 u nakladatelství Deus.
(cbdb)



Tuto knihu jsem opět četla na čtečce, tedy v elektronické podobě.

Thomas Ward je v prvním roce učení u lovce strašidel Johna Gregoryho. Brzy podstoupí zkoušku ohněm, při níž se musí vypořádat se strašidlem prvního stupně. Společně s lovcem pak odjíždí na pohřeb do Priestownu, města s obrovským kostelem a velkým tajemstvím pod jeho ulicemi. Lovec se zde chce konečně vypořádat se strašidlem zvaným „Zhouba“, které je uvězněno v katakombách. Úkol komplikuje příjezd inkvizitora, který považuje lovce strašidel za čaroděje. Inkvizitor lovce zajme a drží s ostatními čaroději v temných chodbách sklepení. Tom se jej vydává zachránit. Bude mít chlapec dost síly a odvahy, aby osvobodil svého mistra ze spárů inkvizitora?
(zdroj čbdb)

MŮJ NÁZOR V BODECH:

- druhý díl série byl stejně čtivý, stejně napínavý jako díl první
- příběh nám graduje, Tom zlepšuje své schopnosti, jelikož je jeho učitel oslaben nemocí, velká část povinností padá na jeho bedra a on vše zvládá, skoro vše
- Alice mě strašně štvala, ale bez ní by byli Tom i Lovec duchů pěkně v dupě :D
- objevuje se zde typický hon na čarodějnice, který mi celkem dost zvedl při čtení tlak
- na chvilku dávám pauzu od Tomova příběhu, ale mám v plánu celou sérii (5 knih) přečíst
- velké plus za příběh Tomových rodičů
- tenhle díl se mi líbil už o něco více než díl první

SHRNUTÍ:
Obálka: *****
Příběh: ****
Čtivost: *****
Délka: 480 stran


CELKOVÉ HODNOCENÍ:


A to je dnes další super rychlý článek.

Páčko shledáčko.
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat