19. prosince 2014

FENOMÉN - Marie Lu

Ahojky,

dneska se k Vám vracím po hooodně dlouhé době. 

Víc jak dva týdny (!!!) jsem četla Fenomén od Marie Lu.




Ne, že by ta kniha byla tak špatně čitelná nebo mě nebavila, důvodem mého pomalého čtení je jen jediná věc. Vánoce! V práci šrumec, doma se peče atd. atd. Však to znáte. Večer jsem zvládla přečíst jen maximálně 30 stran a pak jsem padla jak mrtvola.

Fenomén (The Prodigy) je druhý díl trilogie Legenda.





June a Day přijíždějí do Las Vegas a nemyslitelné se stává skutečností – Elektor Primo umírá a vlády se ujímá jeho syn Anden. Republika se tak ocitá ještě o krok blíže absolutnímu chaosu. Day však ze všeho nejvíc touží zachránit svého malého bratra, a tak mu nezbude nic jiného než se spojit s Patrioty. Ti oběma slíbí pomoc, mají jen jednu malou podmínku – Day a June musí zabít nového vládce. Zdá se, že je to mimořádná šance, jak změnit vývoj celé republiky, jak vyjádřit vůli tak dlouho utiskovaného národa.

MŮJ NÁZOR V BODECH:

- Obálka je úúúžasná! Má to být znak kolonií a vypadá to skvěle, chci to na tričko :D
- Opět velmi čtivé a napínavé, paráda
- Strašně moc oceňuji, že jakmile se dostane June a Day k Patriotům, tak je zde pohled okolních států na Republiku. Systém, který panuje v Republice je okolními státy odsuzován a to se dozvíme z televizních zpráv
- Dále se po setkání June s Andenem dozvídáme naopak pohled, proč Republika funguje tak jak funguje, pro mě opět velké plus pro osvětlení dřívější situace
- Vztah Daye a June mě občas rozčiloval, navíc se nám do toho zamotává do June zamilovaný Anden, neboli nový Elektor
- Akční scény, kterých je tam dost jsem hltala po třech slovech najednou abych věděla jak to skončí, fakt, napínačka je to skvělá
- Ten konec je příšerný! Nesnáším takové konce a doufám, že další díl se to spraví :D

SHRNUTÍ:

Obálka: ***************
Čtivost: *****
Příběh: *****
Délka: 344 stran


CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Prostě a jednoduše, opět trilogie, která za to stojí.
Teď chci přečíst Zimní příběh a pak hurá na třetí díl, Šampiona.

A to je dnes vše.

Páčko shledáčko.
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat