29. prosince 2014

TROJICE - Sarah Lotz

Ahojteee!!!




Tož tak jaký byl Ježuch?


U mě byl naprosto báááječný a nečekaný. :) Dostala jsem celkem tři knihy no a jednu už jsem zhltla a na tu se dneska podiváme. :) + Jsem dostala hodně dalších věcí, ale tady asi už budeme mluvit jen o knihách. :)



Autorkou knihy Trojice je Sarah Lotz. Tato kniha u nás letos vyšla u nakladatelství Knižní klub.
(cbdb)



SARAH LOTZOVÁ je scenáristkou a prozaičkou publikující pod několika pseudonymy –společně s Louisem Greenbergem vydávají pod jménem S. L. Grey horory, ona a její dcera Savannah píšou pod pseudonymem Lily Herneová zombie příběhy pro mládež, erotické romány vycházející pod jménem Helena S. Paigeová tvoří Sarah společně s Helen Moffettovou a Paige Nickovou.
Žije s rodinou v Kapském Městě. Trojice je první knihou, která vychází pod jejím pravým jménem.
(zdroj + stejný text je na vnitřní obálce :))

Z OBÁLKY:

"Vskutku úžasné čtení, od něhož se dá stěží odpoutat."
Stephen King

"Přesvědčivý, suverénní román provokující k zamyšlení."
The Independent

"Hrůzostrašný příběh... Působivý a nepředvídatelný."
Bookpage

Čtyři letecké katastrofy na čtyřech kontinentech během jednoho jediného dne... Svět je v šoku a na pokraji paniky. Vyšetřovatelé vylučují jednu příčinu za druhou - za pády letadel nestojí ani teroristické útoky, ani nepřízeň počasí, Jako zázrakem je přežily tři děti a jistý náboženský fanatik došel skálopevného přesvědčení, že ti tři - novináři je nazvali Trojice - zvěstují apokalypsu. A že bude třeba začít se připravovat na soudný den. Co když má pravdu? A byli opravdu jen tři? A může za jejich podivné chování skutečně jen šok z prožitého traumatu a neutichající zájem médií?


MŮJ NÁZOR V BODECH:

- Jelikož jsem si knihu sama vybírala v katalogu Knižního klubu, tak jsem jela jako první podle obálky a pak až jsem si četla anotaci, takže je jasné, že se mi obálka hodně líbí. Navíc až zblízka jsem si všimla že v těch třech čárách jsou zobrazena ona přeživší dítka, což mé zalíbení ještě zvýšilo. :D
- Kniha je velmi čtivá, i když jsem se prvně dost lekla, hned povím proč
- Kniha je psaná jako kniha v knize (toto označení si půjčuji od Morsie - z jejího komentáře na cdbd - zatím jsem toto označení jinde neslyšela, neviděla anebo nevnímala :D). 
- Ona kniha Černý čtvrtek - Od havárie ke spiknutí. Propátrání fenoménu Trojice je faktografická kniha o smyšlených haváriích a opravdu funguje tak, že máte chuť jít a "googlovat" jestli se to opravdu nestalo!
- Vše je vyprávěno formou rozhovorů, které vede autorka knihy Elspeth Martinsová, která nás dovede postupně k úplnému konci, teda začátku.. :D (Ti co dočtou, pochopí. :D)
- Na obálce knihy nám Bookpage říká, že příběh je hrůzostrašný, ale nelžeme si, horor to není. Příběh je spíš znepokojující a občas Vám naskočí řádná "husina"
- Podle mého je Trojice naprosto geniální
- Krásně nám zde popisuje dnešní společnost - novináře schopné všeho toužící po fantastickém článku, náboženské fanatiky, korupci, fanoušky mimozemšťanů, etiku tvorby umělých lidí - robotů
- Jak říkám, geniální, protože všechny prvky jsou zde logicky vysvětleny a podloženy
- Jak říkám, už "googlujete"?
- Žádné hlavní postavy takhle nejsou, jedinými pojítky jsou přeživší děti a jejich opatrovníci, Elspeth a okruh Pamely, která nás do celého děje uvádí (úvodní a závěrečná část není součástí knihy Černý čtvrtek..., ale je součástí té naší knihy - Trojice :D)
- Knihu vlastním a možná ji i půjčím, ale rozhodně ji budu dále doporučovat, protože je skvělá, čtivá, napínavá, znepokojující!


SHRNUTÍ:
Obálka: *****
Čtivost: *****
Příběh: *****
Délka: 470 stran


CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Nečekaně 5 z 5 :D

To je dnes vše. 
Přeji krásný den a hlavně vše nejlepší (hlavně zdravíčko!) do nového roku, uvidíme se příští rok. :D

Páčko shledáčko,
A.




Žádné komentáře:

Okomentovat