14. února 2018

Přečteno Leden 2018

Leden byl pro mě hodně úspěšný, bylo to asi tím, že jsem zrovna sahala po knihách, které se snadno četli a prostě šlo to rychle... 



Většinu jsem měla za 3-4 dny přečtené...Zvládla jsem jich 10!!! Ale přiznám se, že u jedné mi na začátku roku chybělo jen asi 40 stran a jednu jsme měly s Karolínkou rozečtenou taky z minulého roku...  I tak 8 celých knih je úspěch... :-D Dokonce jsem musela zvýšit na GoodReads svoji roční challenge, protože jsem si dala na začátku roku cíl jen 15 knih, tak jsem to musela přehodnotit no... Dala jsem si teda za cíl 35 knih, jsem zvědavá kdy se ve čtení zase seknu a nedodělám to... :D

Musím podotknout, že i při skóre deseti přečtených knih jsme doma dokonce ani nechodili ve svinčíku a dítě nebylo někde zavřené na hanbě ať mám klid, prostě jsem to všechno stíhala. 
Jo... Zázraky se dějí... :-D

Co se týče kompletních "deníčkových" záznamů, tak začnu až s knihami, které jsem přečetla v únoru... 
Popravdě už si u některých ani nepamatuji jména hlavních postav... Máte to tak taky??? Čím víc čtete, tak ve vás méně "zbude"??? Jako dojem zůstává, přibližně příběh taky vím, ale podrobnosti jsou prostě fuč... Já se můžu ještě zatím vymluvit na tzv. "vykojený mozek", na který se samozřejmě vymlouvají všechny mámy... :D

Jdeme na to shrnutí...

Třetí stříbrná kniha snů - Kerstin Gier



Třetí díl ze série... Není to ten perfektní první díl, ale každopádně je to skvělá kniha, plná humoru a kouzelného světa snů...





Píseň zimy - S. Jae Jones


Pohádkový příběh rozdělený na 4 části... Start knihy naprosto dokonalý, dokonce jsem si i Liesl oblíbila, ale pak mě začala fakt štvát... Třetí část pro mě byla utrpením, ale čtvrtá to zachránila... Úplně si nejsem jistá jestli se pustím i do dalšího dílu až vyjde, ale uvidíme...






Čtvrtý hrob pod nohama - Darynda Jones


No tak tahle kniha je naprostá dokonalost jako všechny předchozí díly... Humor, akce, trocha té romantiky, ale hlavně HUMOR a skvělé hlášky...







Ledová krev - Elly Blake


Začátek pomalejší, ale jakmile se dostane Ruby do zajetí, teda až do toho druhého, :-D tak je to celkem fajn... Vůbec by mi nevadilo, kdyby byl její výcvik více rozvinutý, ale i tak akce tam je dost... Opět jsem na vážkách jestli jít do dalších dílů, které časem vyjdou...







Lev, čarodějnice a skříň - C.S. Lewis



Tak tady asi není třeba komentář... Jo, možná ten, že jsem to četla Káji... :-D







Mé sladké šestnácté století - Rachel Harris


Opravdu to je sladké.. Jednoduché, milé, ale nijak to neurazí... U téhle série se těším až přečtu druhý díl protože ten je naopak... Děvče ze šestnáctého století se objeví v naší době, což mi přijde o chlup zajímavější, takže tak...







Sníh nebo popel - Sara Raasch


Tak tohle je celkem rozporuplná kniha co se týče názorů... Někoho to nebavilo vůbec a někdo si to užíval... Já jsem v té druhé skupině... Hlavní hrdinka se mi celkem zamlouvala a od první akce mě kniha hodně bavila... Jo, je to trošku předvídatelné, ale tak co už... Pro někoho kdo nečte jen YA si myslím, že je to fajn... Já sice YA čtu dost, tak jsem taky dost tušila, ale prostě líbilo se mi to...







Falešný polibek - Mary E. Pearson


Velmi doporučovaná kniha a musím říct, že oprávněně... Tenhle svět mě bavil!!! Odhalení hlavních postav, kdo je princ a kdo vrah mě celkem zmátlo, protože jsem myslela, že je to naopak. :D Ale co už... Tady jsem fandila vrahovi, ale nakonec jsem zjistila, že je to princ... Nevadí... Skvělá kniha.. :D







Zrádné srdce - Mary E. Pearson


Hned jsem navázala druhým dílem... No a jak se mi líbil první díl, tak do druhého jsem se zamilovala... Hodně lidí to nazvalo jen vycpávkou mezi prvním a posledním dílem, ale nene, já to zbožňuji... Život ve Vendě byl tak zajímavý a divný, no prostě paráda... Jo a tady jsem opět fandila vrahovi, takže tomu druhému, oproti prvnímu dílu, ať víte... :D







Šampion - Marie Lu


Poslední díl série Legenda... Skvělé zakončení... Pro mě bylo velmi silné a dlouho jsem pak nad tím přemýšlela... Jako nebojte se, on to je "Hepyjend", ale úplně ne z pohledu všech postav... Celou sérii můžu všem doporučit, velmi čtivá dystopie...


Žádné komentáře:

Okomentovat