22. února 2018

NA LOVU - Meagan Spooner

                                         (zdroj obrázku)

Originální název: Hunted

Žánr: Literatura světová - Fantasy - Pro děti a mládež

Série: -

Rok vydání: 2018 (celosvětově 2017)

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 328 stran

Názvy knih série: -

Díl série: -

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads


Z OBÁLKY:

Když se Kráska vydá na lov Zvířete…

Kráska zná tajemný les lépe než kdokoli jiný. Cítí ho ve své krvi. I když vyrostla mezi šlechtici daleko od lesa, ví, že temný hvozd skrývá tajemství, která dokáže odhalit jen pravý lovec. Když její otec přijde o všechno jmění a Jeva se musí společně se sestrami odstěhovat pryč z města, uleví se jí. Uprostřed divočiny se nemusí přetvařovat a usmívat se na bohaté dámy – nebo se vdát za bohatého šlechtice….
Ale ve chvíli, kdy v lesích zmizí při lovu její otec, nemá Jeva na vybranou – musí ho najít. A jediná cesta vede po stopách stvoření, které se otec snažil ulovit. Přes varování sester se vydává do lesa a stopuje Zvíře až do jeho království – zakletého údolí, zničeného zámku a světa plného stvoření, o kterých slyšela pouze v pohádkách. Do světa, který ji může zničit, nebo spasit.
Zbývá jen jedna otázka. Kdo přežije tento lov: Kráska, nebo Zvíře?



ZAHRANIČNÍ OBÁLKY:

Žádná změna, ta obálka je nádherná... ♥

                                        (zdroj obrázku)



MŮJ NÁZOR V BODECH:


- Obálka je nádherná, mám ji samozřejmě ve wishlistu a chci ji i v papírové podobě, ale prvně musím doplnit ty série co mám doma nekompletní :-D

- Na lovu se čte samo, sice z první kapitoly jsem byla dost na vážkách, ale to byla prostě první kapitola, pak se to rozjelo a skončilo to až epilogem

- Jeva, neboli Kráska je nejmladší ze tří sester, jejich vztah je velmi silný a kouzelný, při jejich opětovném setkání se mi draly slzy do očí, tolik sesterské lásky a věrnosti mě dojímalo
- Taky musím zmínit, že Jeva má věrnou fenku Laňku, ke které má taky velmi pěkný vztah a představovala jsem si ji jako naši Donnie, i když tam byla popisována samozřejmě jinak. :-D
- Zvíře, prostě zakletý princ, zde carevič, ze startu byl opravdu krutý, zlý
- Já si ho teda oblíbila hned, ale chápu, že někomu to mohlo trvat, protože o miss sympatie mu na začátku příběhu opravdu nešlo
-Celý příběh je zasazen do nějaké severní části Ruska, proto i ty ruské pověsti, legeny a pohádky


- Celý příběh je prostoupený magií a pohádkami, nejvíce se zde dozvíme o klasické ruské pohádce Pták ohnivák a liška Ryška, zde je to teda změněno na Ohniváka a vlka, který hraje roli kouzelné lišky
- Nahlédneme taky do kouzelného lesa Zvířete, kde se objevují další kouzelné bytosti jako saně, rusalky apod.

- Oceňuji, že se zde neobjevil žádný Gaston a jeho poskok, i když jsem prvně měla strach z typického milostného trojúhelníku, který se v poslední době tak často v knihách objevuje, náznak ze začátku příběhu byl
- Když už jsem u toho oceňování, tak děkuji autorce za to, že příběh nenatahuje do dalších minimálně tří dílů, prostě jedna kniha a šlus

- Celkový dojem z knihy je pohádkový, krásný a vím, že jsem to nečetla naposledy

- doporučuji a chci víc podobných převyprávění!

SHRNUTÍ:

Obálka: *****

Příběh:*****

Čtivost: *****


CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Jak to máte vy? Máte rádi převyprávěné klasické pohádky? 
Ve filmu nebo v knize?

Žádné komentáře:

Okomentovat