28. března 2019

PŘEČTENO: Koruna nenávisti - Amo Jones


Originální název: Crowned by Hate

Žánr: Literatura světová - Pro ženy - Erotické - Romány

Série: Koruna

Rok vydání: 2019 (v originále 2017)

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 272 stran

Názvy knih série: ?

Díl série: První

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads


(zdroj obrázku)




ANOTACE:

Někdo by řekl, že jako dcera současného prezidenta USA mám skvělý život. Bohatá, slavná a všechno to, co by si některé holky mohly přát. Jenomže já sním o obyčejném životě, v němž bych nebyla nucena provdat se za nejděsivějšího muže, co jsem kdy potkala. Myslela jsem si, že jsme se právě seznámili, jenže se ukázalo, že toho o sobě spoustu nevím. A to vinou tak zvrácené, tak pokřivené minulosti, že ji nemůže vymazat ani hromada peněz, ani status prezidenta.

Jsem rebelka, podle některých spíš zklamání. Nikdy mi nezáleželo na drahých svatebních šatech nebo na tom, kolik kdo utratí za oblek šitý na míru. Je mi fuk, jestli máte šaty ze supermarketu, nebo od luxusní módní návrhářky. Tak proč se vdávám za ďábla v obleku za tisíce dolarů?

Zjistím, jak se mi to přihodilo. Proč si beru jednoho z nejmocnějších mužů v zemi. Jenže abych to zjistila, musím se vydat do temnoty, na cestu pokrytou krví nevinných, která mě zavede přímo do pekla. Tohle peklo je však milionové apartmá v New Yorku, kde na trůnu sedí Bryant Saint Royal.
                                                                                                                     (cbdb)


O čem kniha je?

   Isa je takový vyvrhel naoko dokonalé rodiny. Její otec je prezident USA, takže Isa nemá zrovna jednoduchý život.
   Aby aspoň trochu utekla od všeho toho ruchu okolo svého otce, tak žije sama v New Orleans, kde se věnuje malování. Žije se svým nejlepším přítelem Devonem, se kterým udržuje vztah "přátelé s výhodami".
   Bohužel se Isa nemůže úplně odstřihnout od otcovi kampaně, takže aby působili jako perfektní rodina, musí se s ním účastnit různých benefičních akcí. Samozřejmě se po ní vyžaduje aby se chovala perfektně, jenomže naše Isa je tak trochu divoška s nevymáchanou pusou.
   Jednoho dne ji otec představí Bryantovi. Když se potkají podruhé, tak jí Bryant oznámí, že je Vlk a chce aby se stala jeho manželkou. Pokud to přijme, tak slíbí, že nikdo neuvidí nahrávku z noci, na kterou chce Isa zapomenout a nikdo se tak nemusí dozvědět, co se doopravdy stalo...

                                                                       (zdroj)

Jak se mi kniha líbila?  

  Tak jo, nikdy bych nevěřila, že si někdy přidám do složky oblíbené některou z knih od Amo Jones. Po tom, co předvedla v Elitním klubu králů jsem toho moc neočekávala.
   Očekávala jsem zmatky a velmi slušné erotické scény. Možná jsem právě tak překvapená, protože jsem neměla moc vysoká očekávání, ale musím říct, že mě to dostalo.
   Celá kniha nemá ani 300 stran a čte se to zatraceně rychle, takže jsem teď až naštvaná, že už to mám za sebou. Nicméně po tom konci to mám chuť přečíst znova a zaměřit se na ty momenty, kdy jsem byla lehce zmatená.
   Teď se ptáte asi proč, ale musím říct, že tady cítím, že Amo Jones promyšleně čtenáře mátla. Jakože fakt mi to přišlo promyšlené. Nepřekombinovávala, ale skládala pěkně postupně střípek příběhu, prokládala ho z minulostí. Při čtení jsem si říkala, no jo, Amo, zase tě nechápu, párkrát jsem se vracela jestli mi něco neuniklo, ale když jsem dočetla do konce, tak sakra, kruci, himlhergot to bylo asi záměrně a celkem geniálně propracované. Amo, to jsem od tebe nečekala. Koncem jsi mě překvapila a ne, během čtení jsem neměla ani za boha kousek tucha, že to skončí tak jak to skončí.
   Co se týče postav, tak mužského alfa samce Bryanta asi není moc třeba popisovat. Bohatý, úspěšný, nádherný, vypracovaný, bla, bla, bla.. To známe... Spíše bych se zaměřila na Isu. Amo má podle mě problém napsat ženskou postavu, tak aby jste s ní třeba soucítili, nebo si ji oblíbili. To jsem měla problém teda u elitních králů. S Isou jsem měla místy taky problémy, ťukala si na čelo a říkala si dobře ti tak. Je třeba si uvědomit, že autorka opět píše o smetánce, americké zazobané mládeži, tady je hlavní hrdinka dokonce dcera prezidenta. ALE Isa byla celkem fajn. A vlastně ten konec, ten konec mě asi přesvědčil, že ji mám asi i ráda. Jako fakt. I když je to děvucha co střídá chlapa za chlapem, nepozná, když ji někdo miluje, neumí držet jazyk za zuby, ale v co se týče chlapa, tak je submisivní. Navíc se nebojí užívat drogy a tramtadadá... je závislá na sexu. Ale i tak.. Děvče si mě získalo. :D
   Právě i co se týče povah hlavních hrdinů, tak po první třetině knihy jsem si říkala, tak tady to o lásce asi nebude, to je drsný. Drsný sex, znásilnění, drogy, vydírání. Jooo, ani známka po kousku romantické duše. Pak se to trochu obměkčilo a místy to bylo občas i hezké a romantické. Ale fakt jenom trochu.
   Teď mě zajímá jediná otázka a to, kdy bude další díl, protože Koruna nenávisti je první díl ze série Koruna a já hrozně moc doufám, že to Amo nepokazí a bude dále ten příběh pěkně propracovávat.

Jednoznačně hodnotím plným stádem, protože tohle bylo fakt slušné překvapení.


Musela jsem to sem hned hodit, protože si chci o tom s někým popovídat, tak šup, šup, běžte to číst a pak mi napište!

A to je dnes vše!
Přeji krásný den.
Páčko!
A.

2 komentáře:

  1. Ahoj, náhodou jsem narazila na tvůj blog..Dneska jsem dočetla tuhle knihu, a musím přiznat, že nemám ponětí, co to sakra mělo znamenat??? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj, no byla to celkem šokovka, to jsem fakt nečekala. :D Za mě to byla celou dobu taková Amo Jones průměrovka a ten konec mi to ale vystřelil do výšin. Zajímalo by mě, jestli to všechno bylo vše záměr nebo se to pak jen snažila zachránit. :D Každopádně u mě to zabralo. :D

      Vymazat