5. listopadu 2014

PSYCHO II - Robert Bloch

Ahojky,

dneska se opět vrátíme k miláčkovi Normanovi. I když, ve druhém díle, už to není ten stejný Norman.
V prvním díle byl Norman potlačovaná osobnost a za všechno zlé mohla matka.
Ve druhém díle už je Norman téměř vyléčen a cítí nespravedlnost, že on musel být zavřený v psychiatrické léčebně za něco, co udělala matka (zcela vyléčen :D)



Psycho II u nás vyšlo u nakladatelství Baronet v roce 2014, v originále vyšla tato kniha celosvětově v roce 1982.

Z OBÁLKY:

Doctor Adam Claiborne má dojem, že Norman Bates je na nejlepší cestě k uzdravení. Až do chvíle, kdy Norman zabije malou jeptišku a uprchne z psychiatrické léčebny v jejích šatech. Od tohoto okamžiku se z psychiatra a bývalého pacienta stávají účastníci životu nebezpečné hry na kočku a myš...

Claiborne je přesvědčen, že Norman zamíří do Hollywoodu, kde se právě natáčí film o tom, co se kdysi odehrálo v Batesově motelu. A bojí se, že se Norman postará o to, aby žádný herec nikdy nemohl zahrát jeho postavu...




Vtěrka musela číst se mnou. :D


To jsem si musela vyfotit, protože mi to prostě připomíná Globus v pátek odpoledne kolem 16té hodiny. Lidi jsou psycho! :D

MŮJ NÁZOR V BODECH:

- obálka je opět perfektní, je tam malej Normánek. :D Teda aspoň tuším, že by to měl být on
- i druhá kniha je velmi čtivá a napínavá
- tentokrát už za to nemůže máma, Norman je z mámy skoro vyléčen :D
- i když je kniha dobrá, je to slabší než první díl, chybí mi máma :D
- příběh je již méně z pohledu Normana Batese, je to zaměřeno hlavně na jeho hledání
- Normana jsem tady už nemohla ztotožňovat s filmovým Normanem, tady to už je prostě jen ten slizoun z knižní předlohy
- občas jsou některé scény celkem nechuťárny, ale nic co by se nedalo přežít
- konec je celkem překvapivý
- celkově se mi to líbilo, i když to bylo slabší než první díl


SHRNUTÍ:
Obálka: *****
Příběh: ****
Čtivost: *****
Délka: 280 stran

CELKOVÉ HODNOCENÍ:


A to je dnes vše. Třetí díl už na mě čeká opět v knihovně. :)

Páčko shledáčko,
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat