9. března 2018

POUŠŤ V PLAMENECH - Alwyn Hamilton

                        (zdroj obrázku)

Originální název: Rebel of the Sands

Žánr: Literatura světová - Pro děti a mládež - Young Adult

Série: Poušť v plamenech

Rok vydání: 2017(v originále 2016)

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 288 stran

Názvy knih série: Zrádce trůnu (2.), Hero at the Fall (3.)

Díl série: První

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads




Z OBÁLKY:

NOVÝ ÚSVIT, NOVÁ POUŠŤ.

Pouštnímu národu země Mirádží vládnou smrtelníci, ale v divokých pustinách se pořád potulují stvoření z dávných pověstí a někde prý stále čarují i samotní džinové. Na městečku Prachov ale nic mystického ani magického není a osiřelá pistolnice Amání se už nemůže dočkat, až z něj zmizí.
Když se na střelecké soutěži setká s Jinem, tajemnám a neskutečně přitažlivým cizincem, usoudí, že se jí naskytla šance utéct. Ale za celé roky, kdy fantazírovala o útěku z domova, se jí určitě nesnilo, že odsud uteče před vražednou sultánovou armádou s uprchlíkem hledaným za velezradu na mytickém koni. A určitě nečekala, že se do toho uprchlíka zamiluje... nebo že jí mladík pomůže odhalit pravdu o tom, kdo Amání opravdu je.

První díl velkolepé trilofie o puštních píscích, lásce, magii a revoluci.

ZAHRANIČNÍ OBÁLKY:

                       (zdroj obrázku)
                      (zdroj obrázku)

MŮJ NÁZOR V BODECH:

- Moc pěkná obálka a je fakt, že když druhý díl vyjde v jiném kabátku tak to bude škoda. Ta zlatomodrá je super, i když... Líbí se mi i ta druhá. :-D
- Jelikož je to hodně diskutovaná kniha, tak jsem se trošku bála. Rozumějte, ona se špatně prý prodává, že vydavatel uvažuje, že možná třetí díl už ani v češtině nevyjde.
- Nechápu proč, ta kniha je skvělá!
- A jelikož putovala do složky oblíbených knih, tak až uvidím jak vedle sebe obě knihy vypadají, tak si je asi obě pořídím. Uvidíme. (EDIT: 9.3. Poušť v plamenech už je doma... :D)
- Teď jsem to četla jen jako evypůjčku z knihovny.

- Akce od začátku dokonce. Příběh se čte sám, stránky bleskurychle ubíhají. Tentokrát jsem byla trošku zklamaná, že jsem to přečetla tak rychle. :-D
- Navíc to, že se to odehrává v poušti, teď v těchto mrazech dost oceňuji,. Když čtu v zimě cokoliv, co se odehrává v zimě, tak nejen, že mi mrzne tělo, ale i duše. :-D Tady jsem se aspoň myslí trochu ohřála.
- Postavy sympatické, Amání je přidrzlá sympaťanda a Jin je prostě dokonalý, tak jak to u YA chlapeckých (mužských) postav bývá.

- Já bych se chtěla mnohem víc rozepsat, ale to bych asi moc spoilovala, protože mé další postřehy se týkají části, kde už jsou celkem dost odhaleny všechny karty a nechci nikomu zkazit ten zážitek.

- No, dobře, tak to nebudu víc rozebírat. Kniha je prostě skvělá a prostředí, ve stylu divokého západu, sultánů, džinů a různých pouštních legend, bylo příjemná změna od všech království, draků atp.

SHRNUTÍ:


Obálka: *****
Příběh:*****
Čtivost: *****


CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Žádné komentáře:

Okomentovat