31. října 2018

MĚSÍČNÍ SRHNUTÍ - Říjen 2018

   Tak jelikož je posledního, tak si dáme shrnutí. Říjen byl zase dost plodný a já stihla celkem dost. Prvně bych se teda zmínila, že v říjnu jsem si pořídila jednu knihu a to v předprodeji Smrtelné stroje od Philipa Reevea. A ty jo jak se koukám, tak jsem si v říjnu pořídila i tu Temnotu od Kiersten White, myslela jsem, že to bylo v září, ale neee. :D




   No zpět k přečteným.
   První, kterou jsem přečetla byla Pátá cesta k pádu od K.A.Tucker (cbdb), tuhle autorku moc doporučuji!


      Další jsem teda přečetla Temnotu od Kiesten White (cbdb) a jako není to typícká YA, ale mně se to dost líbilo, takže směle do ní.


  Dále jsem sáhla po své milované Marii Lu a přečetla od ní hned čtyři knihy. Warcross, to je prostě pecka z herního prostředí (cbdb) a potom sérii Mladí vyvolení (databáze knih), další netypická a hodně temná YA, celkově super, ale moc "hepyjendů" nečekejte. :D Jinak ty obálky u Mladých vyvolených jsou otřesné, ale nenechte se odradit.





   Po mladých vyvolených jsem potřebovala trochu té romantiky, takže jsem přečetla celou sérii (teda to co je vydáno) Ravenelovi od Lisy Kleypas (databáze knih). Nečetla jsem to úplně za sebou, to by bylo i na mě moc lásky, ale na přeskáčku a autorka píše skvěle! O Setkání s cizincem jsem vám už psala (můj článek)





   No mezi Raveneli jsem sáhla po Trnité řeči od Leigh Bardugo (cbdb) a to je taková krása, já si teda užívala jen textu, ale tuhle knihu krucipísek musíte mít v knihovně, to je taková nádhera!

   
   No a jelikož během října vyšlo od dvojice Penelope Ward a Vi Keeland Milá Bridget, chci tě (cbdb), tak jsem to prostě musela přečíst. Tahle kniha je dokonalá a budete plakat i smát se, někdy prostě brečet smíchy. A ta obálka, teda bez té hlavy asi. :D


   Pak jsem se skoro půl měsíce prala s Písní stínů od S. Jae-Jones (cbdb), velice zvláštní kniha. Zvláštní série. Fakt zvláštní, ne pro každého.


   Pak vyšla v elektronické podobě má láska. Legenda od Stephanie Garber (cbdb). Pokud jste nečetli sérii Caraval, tak okamžitě zvedněte zadky a jděte to shánět, protože to je něco tak úžasného, že si z toho sedám na prdel ještě teď. Pardon, ale jinak emoce neumím písemně vyjádřit. :D


   Potom jsem se vrátila k našemu společnému čtení s Klubem tajných knihomolů a to k Čarám života od Veronicy Roth (cbdb). Hodně lidí tomu nedalo šanci a po zdlouhavé první kapitole to odložili. To byla chyba, protože ta kniha je perfektni.


   Pak jsem tedy s velkými obavami sáhla po Dvoru mrazu a hvězd od Sarah J. Maas (cbdb), ale to víte (můj článek).


   No a to by bylo z přečtených vše. Dále mám rozečteno v angličtině Delicate Ink od Carrie Ann Ryan (goodreads), Plíseň od Siri Pettersen (cbdb) a již zmiňované Smrtelné stroje od Philipa Reevea (cbdb).





   Pozorný čtenář počítal a napočítal 16 knih, to jde ne? :D S takovou možná těch 150 za rok 2018 stihnu. :D Chybí mi 31 knih, tak uvidíme, ale moc tomu nevěřím, důvodem jsou Vánoce a tak dále.

   Jak jste na tom byli v říjnu vy?






Žádné komentáře:

Okomentovat