27. ledna 2019

PŘEČTENO: Kasie West - P. S. Líbíš se mi







Originální název: P. S. I love you

Žánr: Literatura světová - Pro děti a mládež - Dívčí romány - YA

Série: -

Rok vydání: 2019 (v originále 2016)

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 336 stran

Názvy knih série: -

Díl série: -

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads


(zdroj obrázku)










ANOTACE
   
   Podepsáno, zapečetěno, doručeno! Další romantická kniha od oblíbené Kasie Westové.
Lily při jedné obzvláště nudné hodině chemie nedává pozor a čmárá si na lavici slova oblíbené písničky. Druhý den zjistí, že někdo rozepsanou sloku dokončil, a ještě přidal vzkaz pro ni. Zajímavé! Brzy už si se svým anonymním přítelem vyměňují dlouhé dopisy, doporučují si vzájemně kapely a sdílí ta nejsoukromější tajemství. A to je teprve začátek dopisového přátelství, které se postupně promění v něco víc. Promluví si s tajuplným neznámým někdy naživo?
                                                                              (databáze knih)



O čem kniha je?

    Lily je tak trochu podivínka a fakt nesnáší chemii. Jenomže když ji učitel nachytá, že si stále čmárá do svého notesu a nedává pozor, tak ji nakáže aby na hodiny svůj zápisník nenosila a jediné co bude mít před sebou je list papíru a tužka.
   Ta naše neposeda však hledá všechny různé způsoby jak se zabavit během nudného výkladu, takže napíše část své oblíbené písničky, která zrovna není v hledáčku většiny, na lavici. Když se na druhý den vrátí na hodinu chemie, zjistí, že zbytek textu někdo dopsal. I když dojde na lavici místo, nadšeně v dopisování pokračují dál a zjišťují, že toho mají mnoho společného a přesto je mnoho odděluje. Je jasné, že to prostě musí skončit láskou! ♥

Jak se to líbilo mně?

   No jezuskote, to se mi teda líbilo!
   Krásný pozitivní příběh, plný lásky, trapných situací, smíchu.. Lily je prostě boží, neohrabaná, fakt ji miluju! Lily má dokonalou rodinu a prostě fakt je musíte milovat a přát si být v jejich kůži.
   Budování vztahu přes vzkazy je roztomilé, vtipné. Navíc Lily chce být skladatelkou hudby, takže v dopisech se baví hodně o hudbě, akorát škoda, že většina teda tech kapel je imaginárních (aspoň co jsem hledala jsem nenašla :D).
   Rodinný příběh našeho tajemného pisatele je rozhodně méně idylický, ale vyvažuje dokonalost rodiny Lily.
   Ale celkově? Roztomilost nad roztomilost. Kniha jede na vlně pozitivity a z plna hrdla ji doporučuji. ♥

   Pět ovcí přichází!


   A to je dnes ode mě vše. Co vy? Chystáte se číst? :)

2 komentáře:

  1. Kasie mám ráda. Její styl psaní mi sedl a tuhle knihu se velmi těším:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky mám od ní většinu přečtenou a má takové miloučké příběhy, ale tenhle byl jeden z nejlepších ♥

      Vymazat