31. května 2019

PŘEČTENO: Lov - Elle Kennedy






Originální název: The Chase

Žánr: Literatura světová - Pro ženy -New Adult - Romantické - Román - Erotické

Série: Briar U

Rok vydání: 2019 (v originále 2018)

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 448 stran

Názvy knih série: The Risk (2)

Díl série: První

Odkazy: ČBDBDatabázeKnihGoodReads

(zdroj obrázku)












ANOTACE:


  Říká se, že protiklady se přitahují. A nejspíš to je pravda, protože neexistuje žádný logický důvod, proč by mě měl přitahovat právě Colin Fitzgerald. Obvykle totiž neletím na potetované hokejisty, kteří si libují ve videohrách a jsou přesvědčení, že jsem povrchní a přelétavá.
  Jeho názor na mě mu vynesl první černý puntík.
  Nepomáhá ani fakt, že se kamarádí s mým bratrem.
  A jeho nejlepší kamarád se do mě zamiloval.
  Jo, a zmínila jsem se, že jsme spolubydlící?
  Na tom ovšem nejspíš nezáleží. Fitzy dal jasně najevo, že o mě nemá zájem, přestože to mezi námi jiskří tak, že by z toho náš dům lehl popelem. Nejsem holka, která by kluky lovila, a nehodlám s tím začínat. Mám dost práce s novou školou, úlisným profesorem a před sebou nejistou budoucnost. Takže až si můj sexy mlčenlivý spolubydlící uvědomí, o co přichází, ví, kde mě najde.
                                                                                                             (cbdb)




O čem kniha je?


   Summer je nucena přestoupit na novou školu, jenomže ji sesterstvo nechce přijmout, takže nemá kde bydlet. Naštěstí její bratr Dean (známe ho z knihy Skóre) zkontaktuje své bývalé hokejové spoluhráče a zachrání tak Summer zadek.
   Jenomže teď musí bydlet s klukem, do kterého se zakoukala, ale který o ní řekl o Silvestru nepěkné věci a s klukem, se kterým se na Silvestra na truc líbala. Z toho asi moc dobroty nevzejde. :D


                                                                                                             (zdroj)

Jak se mi kniha líbila?


   Tak jo, sérii Off-Campus jsem si zamilovala, i když některý díl byl lepší a některý horší. Čtvrtý díl jsem vlastně nečetla vůbec (Guilty! Napravím to!), ale nová série mě nadchla a natěšeně jsem se do toho pustila. ♥
   Poznáváme novou partičku hokejistů z Briaru, kteří jsou zatraceně sexy, ale každý má nějakou tu svou bolístku, která ho pronásleduje.
   Co si budem, Elle Kennedy tohle umí psát, píše vtipně, sexy a celkem návykově. Líbí se mi, že žádná z jejich postav není úplně dokonalá, vždycky tam je něco, co obrázek dokonalé knižní postavy pochroumá, ale o to víc si tu postavu zamilujete, protože je reálná.
   I když popravdě si nejsem jistá jestli je reálné, aby kluci, kteří jsou v takových knihách, existovali i v reálu. Sorry jako, ale na to jsem asi moc velký realista. :D
   Jedinou vadou na kráse téhle vtipné, romantické a sexy knihy je její obálka, ta umělá blondýna mě trochu děsí. :D Vraťme se k mužským břišákům! Děkuji!

No, a opět se s hodnocením vracím k plnému stádu, pokud máte rádi erotiko-romantiku a hokejisty. Hodně hokejistů, tak je to pro vás. :D


Tak zase někdy!
Páčko!
A.

3 komentáře:

  1. MILUJU sérii Off-Campus! Za mě, nejlepší díl je první díl s Wellskou a Garrettem, ale i ty ostatní díly stojí za to! A ten čtvrtý díl si určitě musíš přečíst! :D
    Já jsem od Lovu zprvu neměla žádná očekávání. Poslední dobou si totiž už nečtu anotace, takže jsem šla do knihy naslepo. I když s pochybami - ta obálka je creepy :D - ale paak, když jsem zjistila, že je to o Fitzym?! Přečetla jsem ji za jediný den! Tak moc mě to bavilo, i když jsem si nejdřív říkala, že se k němu Summer nehodí, nakonec s nimi souhlasím, a chci víc!! :(
    Už se nemůžu dočkat, až vyjde Risk! :O Jako, mám od toho obrovská očekávání, protože ti dva v Lovu byly fakt skvěle vykreslení, tak snad si to autorka nepokazí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, už jsem Skóre rozečetla, zatím to vypadá dobře. Jinak mně se libil i Deanův příběh. Ale Lov byl luxusní. A na Risk jsem hodně zvědavá, Brenna je zajímavá postava a fakt se těším 😍😍

      Vymazat