30. května 2019

PŘEČTENO: Neandrtálka hledá člověka - Penny Reid






Originální název: Neanderthal Seeks Human

Žánr: Literatura světová - Pro ženy - Romantické - Román

Série: Kamarádky z pletacího klubu

Rok vydání: 2019 (v originále 2013)

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 440 stran

Názvy knih série: Neandrtálka našla člověka (2)

Díl série: První

Odkazy: ČBDBDatabázeKnihGoodReads

(zdroj obrázku)









ANOTACE:


   O Janie Morrisové byste měli vědět tři věci:

1) Nedokáže vést rozhovor bez obrovského množství triviálních informací. Stává se jí to, zvláště když je nervózní.
2) Nic ji neznervózňuje víc než Quinn Sullivan.
3) Neumí plést.

Janie Morrisová v jeden den ztratí přítele, byt a práci a už jen uvažuje, co hrozného pro ni osud ještě chystá. K jejímu zděšení je svědkem všech těchto událostí Quinn Sullivan – jinak známý jako sir McFešák – a pořád se před ní objevuje jako boty, po nichž toužíte, ale nemůžete si je dovolit. Pro Janie je překvapením, když jí Quinn – předmět její drobné, neškodné a jen maličko stalkerské posedlosti – udělá nabídku, kterou nemůže odmítnout.
                                                                      (cbdb)

Proměnila jsem se v učiněné tornádo, rychle a tiše jsem na sebe navlékala vrstvy oblečení. Možná jsem si tak trochu přehnaně vynahrazovala svou předchozí skoro nahotu. Nicméně až když se ke mně pomalu a zesláble otočil, jsem se oblékat přestala – ruce mi tuhly nad hlavou, právě když jsem si nasazovala bílou pletenou čepici, další rukodělný dárek od Elizabeth.Quinn si povzdechl. „Potřebuju si s tebou promluvit o tvojí ses–“ Odmlčel se, když ke mně zvedl zrak. (18.kapitola)

O čem kniha je?


   Baronet mi s vlastním popisem knihy dělá celkem škrt přes rozpočet, protože opět nemám co dodat. Asi si budu muset vymýšlet nebo co.:D
   Kombinace Teorie velkého třesku, Bridget Jones a možná potkáme příjemnější verzi Christiana Greye. :D


Jak se mi kniha líbila?


   Obsahuje lehký spoiler, ale každý si to domyslí po první kapitole, ale nemůžete říct, že jsem Vás nevarovala. :D Jo a po knize jsem sáhla díky květnovému společnému čtení. V dalších měsících se můžete přidat také na FB STRÁNCE ;)
   Neandrtálka je super. Člověk ušel taky. :D
   Proč? Protože Janie. Ona je tak dokonale divná. Miluju divné hlavní postavy. Janie je takový Sheldon Cooper v sukni se slabostí pro drahé značkové boty. Jako fakt ji miluju. Quinn byl fajn, někde jsem četla náhražka Christiana Greye. Blbost. Quinn mi přišel opravdovější, chápete, reálný miliardář. :D Prostě je to klasický princ popelskovského příběh. Ale stejně. Janie je best.
   Chcete vědět proč? Protože má podle mého poruchu pozornosti :D, takže jí myšlenky lítají všude možně, navíc je to chodící encyklopedie. Co chcete po holce, co má fotografickou paměť. Když je nervózní, tak žbleptá různá fakta, která za život posbírala do své chaotické mysli. Navíc nemá žádný filtr, co ji napadne, tak to řekne, i když vlastně sama nechce. Jako fakt mě hrozně bavila.
   Jediné co musím této geniální ženě vytknout je, že opravdu pro strom nevidí les. Nechápu jak si tato všímavá ženská nemohla spojit to, že Quinn je její šéf? A pak to s tou její sestrou na konci knihy? To bylo prostě jasné, předvídatelné, ale oukej. Více věcí v knize je odhadnutelných, třeba co se stane v Las Vegas jsem věděla už od první zmínky o této jejich služební cestě. I tak je to skvělá kniha, předvídatelná, ale neskutečně vtipná.
   Ještě bych se chtěla vyjádřit k pletacímu klubu. Nějak jsem nechápala, proč se série jmenuje po nich. Jainie s nimi (6 žen pokud se nepletu) debatuje o tom, co prožila, ale nijak jí neradí, ony jen poslouchají. Ale na konci jsem pochopila. V romantických knihách se velice zřídka setkáváme, jak já tomu říkám, s "finale battle" scénou. Tady byla :D a právě naše pletačky sehrály důležitou roli. A já se smála. Hodně jsem se smála. Pardon, já se řechtala. Neskutečně vtipné.
  Knihu určitě doporučuji jako velice vtipnou oddechovku, kdo četl Bridget Jones, tak to s tím srovnával. Já BJ nečetla a ani se nechystám, stačily mi filmy, ale tady se chystám určitě i na další díl. :)

Za předvídatelnost příběhu a někdy lehkou slepotu Janie hodnotím 4 ovečkami, ale rozhodně to stojí za přečtení.


Tak zas příště!
Páčko!
A.
   

2 komentáře:

  1. Na Neandrtálku se teprve chystám a jsem na to opravdu zvědavá!
    Po tvém recenzi asi po knize brzy sáhnu, protože si potřebuji spravit chuť. Miluji tě, nenávidím tě od mého oblíbeného spisovatelského dua, Christina Lauren, mě totálně zklamala, tak snad mi Neandrtálka zvedne náladu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, minimálně se dobře pobavíš 😁

    OdpovědětVymazat