1. června 2019

PŘEČTENO: Hvězdný šéf - J. D. Hawkins








Originální název: Cocky Chef

Žánr: Literatura světová - Pro ženy - Romantické - Román - Erotické

Série: -

Rok vydání: 2019 (v originále 2017)

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 196 stran

Názvy knih série: .

Díl série: -

Odkazy: ČBDBDatabázeKnihGoodReads

(zdroj obrázku)












ANOTACE:


  Cole Chambers je majitel a také šéfkuchař exkluzivní restaurace Knife v Los Angeles.
  Precizní, neoblomný, přísný jak k sobě, tak i ke svým kolegům.
  Knife je často vyhledávána celebritami a v kulinářském světě je Cole Chambers považován za hvězdu, které se nevyplácí odporovat.
  Co se přihodí, když do jeho restaurace nastoupí houževnatá kuchařka Willow, která sem přijela z Idaha hledat štěstí po nevydařeném pokusu vést vlastní podnik?
  Promění se kuchyně v bitevní pole silných osobností, nebo do sebe ti dva zapadnou jako dílky skládačky?
  Poutavý příběh, který naladí vaše chuťové pohárky a opět vás přesvědčí o tom, že láska prochází žaludkem.
              (cbdb)

                                                                                                    (zdroj)

O čem kniha je?

 
   Když se Cole vrátí ze služebná cesty z Las Vegas, kde chce otevřít novou restauraci, jediné po čem touží je dobře se najíst ve svém zavedeném podniku v L.A. Když však dostane jídlo na stůl, po prvním soustu okamžitě pozná, že je něco jinak a tak si nechá zavolat kuchařku, která připravovala brambory.
   Willow místo pomocné kuchařky v restauraci Knife dostala teprve před týdnem. Když si ji zavolá ke stolu zákazník aby ji seřval, že použila jiné ingredience, pěkně ho usadí, že jediné co udělala, že obyčejný tymián vyměnila za tymián citronový a ještě si stála za svým, že takhle to s chutí steaku ladí lépe. Bohužel zjistí, že ten zákazník je její šéf a televizní hvězda Cole Chambers. Jelikož Willow zná jeho pověst, jak se chová k zaměstnancům, otočí se na podpatku a odejde.
   Když se na druhý den objeví v Coleově kanceláři, aby se omluvila, Cole ji dá druhou šanci a nemůže z ní spustit oči ani na ni nemůže přestat myslet...


Jak se mi kniha líbila?


   Neurazí ani nenadchne.
   Možná byla chyba, že jsem se do čtení pustila s velkým nadšením, že knihu napsal chlap a prostě jsem čekala alfa verzi romanticko-erotického příběhu. Popravdě, kdybych si náhodou nepřečetla, že Hawkins je muž, tak bych tipla, že to psala ženská.
   Každopádně zaujalo mě i kuchařské prostředí. Jo, měla jsem při čtení často chutě a hlad, protože se tam často píše o různých mňamkách, takže rada pro život, NEČTĚTE TO VEČER! Ať vám nepraskne žárovka v ledničce, jak budete stále hledat nějakou mlsku. :D
   O příběhu řeknu jen to, že to bylo až moc, moc, moc, moc rychlé, a i na červenou knihovnu těžko uvěřitelné. Chce si otevřít vlastní restauraci, bum, má investory, kteří to myslí vážně, nechtějí ji jen oškubat, najde dokonalé místo, atd, atd. Ke vztahu Colea a Willow se ani nevyjadřuji, to bylo jak v rychlíku.
   Nebylo to nejhorší, ale ocenila bych to pomalejší, propracovanější, takhle jsem jim to moc nevěřila. Každopádně milostné scény byly slušné a bylo jich dost. :D

Hodnotím jako průměrný romanticko-erotický příběh.

Já se zase loučím!
KRÁSNÝ DEN DĚTÍ!
Páčko!
A.
 
      

2 komentáře:

  1. OMG! Ten gif je epickej! Uuu. :D
    Narazila jsem už na jednu recenzi a hned jsem si to musela přidat na seznam! Ani netuším, jestli jsem někdy četla nějakou knihu z prostředí restaurace, točící se okolo vaření. Hned mě to nalákalo!
    Díky tobě nebudu od toho očekávat zázraky, ale budu svá očekávání držet raději při zemi. Kdo ví, třeba se mi to zalíbí, a průměr také není špatné hodnocení. :)
    Super recenze. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. 😍 Jako není to nejhorší, jen jako z rychlíku a v dnešní době už je v tomhle žánru veliká konkurence. 😁 Každopádně brzy má vyjít další kniha autora, tak doufám, že si mě více získá. 😁

      Vymazat