13. května 2019

PŘEČTENO: P.S. Nesnáším tě - Winter Renshaw








Originální název: P. S. I Hate You

Žánr: Literatura světová - Pro ženy - Romány

Série: P. S.

Rok vydání: 2019 (v originále 2018)

Nakladatelství: Beta-Dobrovský

Počet stran: 272 stran

Názvy knih série: P.S. I Miss You (2), P.S. I Dare You (3)

Díl série: První

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads


(zdroj obrázku)








ANOTACE:



Milý Isaiahu,
před osmi měsíci jsi byl jen voják, který měl být nasazen v boji, a já jen servírka, která ti přinesla palačinku a doufala, že si nevšimneš, jak moc jsi mě zaujal. Všiml sis. A celý následující týden jsme strávili spolu. Všechny dopisy, které jsi mi pak poslal, jsem schovávala jako poklady a zamilovala se do tebe. Jenže pak ses vrátil, a když jsme se setkali, choval ses, jako bys mě nikdy v životě neviděl.  Ať máš k tomu jakýkoli důvod, doufám, že je dobrý.
servírka Maritza
PS: Nesnáším tě. A tentokrát… to myslím vážně.
                                                                    (cbdb)




O čem kniha je?


   Maritza je servírka, která jednoho dne musí obsloužit pěkně protivného a fešného vojáka. Zařídí mu palačinku navíc, i když její zaměstnavatel to přísně zakazuje, a stejně se dočká strohého a ne moc slušného rozloučení. No, až na to stodolarové dýško. :D
   Osud je však svedl znovu dohromady. Maritza Isaiahovi nabourá auto. Nechtěně, samozřejmě. :D Přes to všechno se rozhodnou, že budou spolu jako kamarádi trávit týden sobot. Každý den se budou chovat jako by byla sobota a užívat si každou volnou chvíli, než se Isaiah znovu vrátí do služby.
   Každým dnem je však pro ně těžší a těžší udržet jejich vztah v kamarádské rovině.

Jak se mi kniha líbila?


   Od autorky jsem četla už dvě knihy. Jednu v češtině a jednu ve slovenštině. Absint, který vyšel na Slovensku se celkem povedl, Nebezpečná iluze už mě zas tak moc nevzala. Ale řekla, jsem si, že P.S. Nesnáším tě dám šanci. Nečetla jsem anotaci, jen se mi líbila obálka. "Pěknej naháč." :D Takže jsem měla nulová očekávání, spíš jsem možná čekala nějakou hloupou jednoduchou erotiku, ale v tom jsem se spletla.
   I když se hlavní hrdinové tváří, že mezi sebou nechtějí mít romantický vztah, spíše jen přátelství s výhodami, tak celý příběh je tak... Nenásilně romantický? Přirozeně romantický? Když už nastane nějaké romantické klišé, tak oni se nad tím jen ušklíbají a spíš si z toho dělají srandu, ale stejně to má to pravé romantické kouzlo.
   Je fakt, že ze začátku jsem si o hlavní hrdince Maritze myslela, že je pěkně vlezlá, ukecaná a moc happy (jak na drogách). Někdy jsem kroutila hlavou nad tím, jak na některé věci reaguje a jak se chová, ale většinou se pak vzpamatovala a svých činů i litovala.
   A Isaiah? Ten byl zas protivný jak.. Nechci být sprostá, ale byl fakt protiva. :D Ale na Maritzu bych byla asi taky protivná. :D Zas na druhou stranu, ke své matce se choval krásně, pečlivě, starostlivě. A když mu někdo vpálil, že se chová jako prase, tak se omluvil. Bod pro tebe chlapče!
   Maritza a Isaiah jsou naprosté protiklady, no a známe to přísloví. Každý má své chyby, každý má své klady, ale když byli dohromady, nebo si jen dopisovali, tak mě to, co mezi sebou měli, hrozně bavilo. Bojovali s chemií, proti které prostě a jednoduše neměli šanci.
   Celkem jsem ráda, že jsem dala autorce šanci, protože tyhle komplikované vztahy mám ráda a líbí se mi, že tady to nebylo jen o milostných scénách.

Hodnotím plným stádem, tohle mi sedlo ♥


Tak po dlouhé době se s vámi opět loučím a slibuji (sliby - chyby), že budu poctivěji psát ty recenze!
Páčko!
A.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat