28. června 2019

PŘEČTENO: Pravidla touhy - Rachel Van Dyken





Originální název:  The Matchmaker´s Replacement

Žánr: Literatura světová - Romány - Erotický - Romantický - Pro ženy

Série: Dohazovači s.r.o.

Rok vydání: 2019 (v originále 2016)

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 336 stran

Názvy knih série: Pravidla dohazovačů

Díl série: Druhý

Odkazy: ČBDBDatabázeKnihGoodReads

(zdroj obrázku)

KNIHU MŮŽETE ZAKOUPIT ZDE..









ANOTACE:


Pravidlo dohazovačů č. 2: Nikdy mu nedávej najevo, jak moc ho chceš.

Lex nenávidí Gabi. Gabi nenávidí Lexe. A teď spolu musejí přežít několik týdnů. Lex má Gabi naučit, jak se stát novou dohazovačkou, a pak už od ní bude mít pokoj. Jenže teď když spolu musí pracovat, hádají se pořád častěji… a ještě víc to mezi nimi jiskří. Lex sám netuší, jestli by ji radši uškrtil, nebo si to s ní rozdal na nejbližším stole.

Gabi má ovšem tajemství, které skrývá nejenom před svým nejlepším kamarádem Ianem, ale i před svým úhlavním nepřítelem Lexem. Brzy však pochopí, že Lex není takový zmetek, za jakého ho vždycky považovala… a začíná pro ni znamenat mnohem víc. 
                                                                                            (cbdb)


Nepřezdívali mi Lex Luthor, protože jsem byl gentleman v obleku, co říká v ložnici "prosím" a "děkuji".
Já jsem byl záporák.
Ten na Temné straně Síly.
Ničema. (strana 11-12)



O čem kniha je?


   Gabi a Lex se znají už od dětství. Lex se pak odstěhoval a udržoval kontakt už jenom s Ianem. Když se však s Gabi před čtyřmi lety potkali na vánočním večírku, kde to mezi nimi neskutečně zajiskřilo, vše to změnilo a rozpoutalo mezi nimi jejich osobní válku. Proč? Problém byl právě jejich společný nejlepší přítel Ian. Lex musel přísahat Ianovi, že se Gabi nikdy nedotkne, protože pro Iana byla Gabi jako sestra. A tak se Lex od sebe Gabi snažil neustále odhánět.
   Ian však Gabi přijme do společnosti Dohazovači s.r.o, aby se firma mohla zaměřit i na mužské klienty. Jenže když spolu Gabi a Lex začnou pracovat, neumí se od sebe držet dál a jediný způsob, který zabírá je, že se spolu neustále hádají. Jenomže ani hádky nemohou zabránit tomu, aby se do sebe zamilovali.

Proměnil jsem se v buchtu a začaly mi růst vaječníky. Super, během několika týdnů pravděpodobně začnu být posedlý motivačními videi na Buzzfeedu a brečet u románu od Nicholase Sparkse. (strana 150)



Jak se mi kniha líbila?


   Neskutečně jsem se těšila na příběh Lexe a Gabi a docela jsem dostala i to co, jsem chtěla - příběh plný romantiky, erotiky i humoru.
   Ale... Myslím, že to po prvním díle (který byl pro mě dokonalý) trochu ztratilo to kouzlo těch Dohazovačů s.r.o.. Musím říct, že první díl mě bavil asi o chlup více.
   Lex, který se tváří jako záporák, ale stejně by chtěl všem svým blízkým pomáhat. Hodně mě bavilo, jak nebyl schopný se držet dál od počítače a od toho aby pokaždé někomu (Gabi) hacknul účet a zkontroloval si jak se komu vede. A jeho občasné přesvědčování sama sebe, že není Stalker, že to vše dělá jen v Gabině nejlepším zájmu.. :D No, co dodat.
   Gabi byla hodně temperamentní a nebála se třeba hned poprat, nebo křičet, ale hlavně byla ochotná vzdát se všeho, jen aby mohla pomoct svým nejbližším. Takhle jak to píšu, tak je to vážně spíš superhrdinská dvojka ať se tvářili sebevíc prďácky a záporácky. To mě prostě bavilo. :D
   Tahanice Gabi a Lexe zbožňuji, ale kurec, když jí někdy řekl něco, co chtěl aby ji zranilo a tak se ji zas pokusil od sebe odehnat, tak jsem měla chuť ho prásknou po tlamě žehličkou. A to, že jejich jediná překážka bylo to, že by jejich vztah nepřekousl Ian... Někdy mi to fakt přišlo jen jako výmluva, protože si sami nedokázali přiznat, jak moc se jejich vztah prohloubil a vyvinul.
   Jediné co mi fakt chybělo, bylo více toho "dohazovačského". První díl se mi líbil v tom, že se vlastně Ian a Blake dali dohromady díky těm dohazovačům. U Gabi a Lexe, sice taky, ale ten vztah dohazovač x klient mi přišel zajímavější než dohazovač x dohazovač.
   Každopádně si myslím, že obě knihy stojí za přečtení, protože se u druhého dílu budete opět hlasitě smát a obě hlavní postavy si zamilujete.
   Uvidíme co u nás od autorky vyjde příště, ale určitě si to nenechám ujít. :)

"Fajn, tak mě nakrm."Zvedl jsem prst a otevřel jsem dveře ledničky. "Dobře, tak tu mám... kurva.""Ok, dám si ji, ale prosím majonézu stranou, díky." zasmála se. (strana 180)


Po srovnání s prvním dílem tedy hodnotím 4 ovečkami. :)


Za poskytnutí této knihy na recenzi ještě jednou děkuji nakladatelství baronet. ♥

A to je dnes ode mě zase vše.
Přeji pěkný víkend. :)
Páčko!
A.


Žádné komentáře:

Okomentovat