6. června 2019

PŘEČTENO: Plán - Elle Kennedy






Originální název: The Goal

Žánr: Literatura světová - New Adult - Erotické - Romantické - Pro ženy

Série: Off-Campus

Rok vydání: 2017 (v originále 2016)

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 392 stran

Názvy knih série: Návrh (1), Omyl (2), Skóre (3)

Díl série: Čtvrtý

Odkazy: ČBDBDatabázeKnihGoodReads

(zdroj obrázku)










ANOTACE:


Sabrina Jamesová má svoji budoucnost přesně naplánovanou: nejdřív promoce, potom práva a práce v nemilosrdné advokátní kanceláři. Její útěk před ostudnou minulostí rozhodně nezahrnuje pohledného hokejistu, který věří na lásku na první pohled. Johnu Tuckerovi je ochotná věnovat jen jedinou noc vášně a nečekané něhy, jenže někdy stačí jediná noc, aby se vám změnil celý život.

Tucker věří, že být týmový hráč je stejně důležité jako být za hvězdu. Nevadí mu, že se mu nedostává tolik slávy jako jeho spoluhráčům. Jestli se má ale ve dvaadvaceti stát otcem, nehodlá se držet stranou. Neuškodí, že nastávající matka jeho dítěte je krásná, chytrá a plná překvapení. Problém je, že Sabrina má srdce na zámek a je příliš tvrdohlavá, než aby přijala jeho pomoc.

Pokud chce Tucker strávit život se ženou svých snů, bude ji muset přesvědčit, že některé plány se líp plní ve dvou. 
              (cbdb)

"Popravdě mě nic z toho neděsí. Pokud nemusíte na něčem tvrdě makat, jak vám to může přinést to pravé uspokojení?" (28.kapitola)


O čem kniha je?


   Když se Tuckerův pohled střetne se Sabrinninýma očima, okamžitě pozná, že mezi nimi něco je. Sice si dělá srandu z lásky na první pohled, ale se Sabrinou to tak nějak cítí.
   Sabrina je odměřená, odtažitá a cílevědomá. Jediné co chce je vypadnout z domu babičky, kde žije i její nevlastní táta, a vystudovat práva na Harvardu. Ale Tucker se jí postupně dostává pod kůži a ona ho nemůže vůbec pustit z hlavy. Nakonec zjistí, že ho nemůže ani jen tak vykopnout ze svého života, protože po třech měsících občasných schůzek zjistí, že s Johnem Tuckerem čeká dítě. Plán se musí změnit.

"Jsi pro mě ta jediná. Moje slunce vychází a zapadá s tvým úsměvem. Srdce mi bije jenom pro to tvé." (37. kapitola)



Jak se mi kniha líbila?

 
   Měla jsem u autorky rest, tak jsem ho musela co nejrychleji dohnat. :D
   Bylo to dobré, Elle Kennedy to prostě umí. Miluju hokejové prostředí, jakože fakt moc. ♥
   John Tucker je prostě pan DOKONALÝ, ano se všemi velkými písmenky. Ale to jak se Sabrinou jednal v rukavičkách, mě místy štvalo. Hodně.
   Co mě doslova s*alo, a hodně moc, byla Sabrina. Boha jeho, ona byla fakt na facku. Tak tvrdohlavá a uzavřená. Když konečně začala jakš takš komunikovat s Tuckerem a kamarádkám konečně oznámila, že je těhotná, tak jsem málem bouchla šáňo. :D
   Co se týče těhotenství a ultrazvuku, kde John a Sabrina zjistili pohlaví miminka, tak jsem si pobrečela. To bylo tak hezké a nějak mě to dostalo. Asi hormony, nebo co. :D Celkově ty těhotenské věci a pak ten porod se mi nějak těžce četl. A to jak se po porodu trápila, že nevěděla co dělat? Bože, jak bych se viděla. :D

Celkově se mi to líbilo až na paličatost Sabriny a její chování typu: Všechno zvládnu sama, protože jsem super žena.
Ale hodnotím 4 ovečkami.


A to je za mě dnes vše.
Přeji krásný den!
Páčko.
A.


Žádné komentáře:

Okomentovat