14. února 2019

PŘEČTENO: Spolubydlící - Christina Lauren


Originální název: Roomies

Žánr: Literatura světová - Romány - Pro ženy

Série: -

Rok vydání: 2019 (v originále 2017)

Nakladatelství: Jota

Počet stran: 352 stran

Názvy knih série: -

Díl série: -

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads






ANOTACE:

   Holland Bakkerová má byteček na Manhattanu, nenáročnou asistentskou práci v divadle a touhu stát se spisovatelkou. Už šest měsíců ale nenapsala ani řádku. Místo toho den co den postává ve stanici metra na Padesáté ulici a dychtivě poslouchá, když hraje On. Calvin, chlap s těma nejuhrančivějšíma zelenýma očima, neodolatelným irským přízvukem a ďábelskými prsty na strunách kytary. Právě takového sólistu by nutně potřebovali v divadle, které vede Hollandin strýc. Jenže to má drobný háček: Calvin je ve Státech už pár let nelegálně. Nenašla by se nějaká cesta, jak pro něj získat povolení k pobytu? Co třeba fingovaný sňatek?

Christina Laurenová – je vůbec třeba něco dodávat? Přichází další romantický i zábavný příběh nejen pro čtenářky, které si oblíbily románové série Vášnivý a Božský. Tentokrát společně nakoukneme do oslnivého světa muzikálových divadel na Broadwayi, ale i do newyorských ulic, barů a samozřejmě také do ložnice hlavních hrdinů.
                                       (cbdb)

                                                                       (zdroj)

O čem kniha je?

   Jednoho dne se Holland vrací ze skleničky s kamarádkou a těší se, že ve stanici metra ho opět uvidí, Jacka (tak si ho sama pojmenovala), pouličního kytaristu, který ji učaroval. Chodí ho poslouchat pravidelně už několik měsíců. Konečně se odváží ho oslovit, trochu v podroušeném stavu, ale vyměnili si jen pár slov. Nakonec ji toho večera Jack, pravým jménem Calvin, anonymně zachrání, protože se ji někdo snažil okrást a strčil ji do kolejiště metra.
   Na druhý den se znovu potkávají a ona ho vidí hrát i jinde než na ulici a jenom to upevňuje její přesvědčení a obdiv k jeho velkému talentu.
   Když z muzikálu jejího strýce Roberta vypadne jeden z hlavních muzikantů, Holland Robertovi nabídne, ať si poslechne Calvina. Robert je Calvinem uchvácen a hned mu nabízí místo v divadelním souboru, bohužel Calvin je v New Yorku už čtyři roky bez víza, takže musí tuto nabídku odmítnout, i když nerad. Když už je Robert zoufalý a nemůže žádného muzikanta sehnat, tak se do věci opět vloží Holland.
   Holland velice touží pomoct svému strýci a jediným způsobem, jak Calvinovi obstarat zelenou kartu nebo vízum je falešná svatba.



Jak se mi kniha líbila?

   Ach to bylo skvělé. ♥
   Po knize jsem sáhla, protože jsem neměla chuť se pouštět do něčeho složitějšího. Podle obálky jsem očekávala nějakou bezduchou eroťárnu, tak jsem si řekla, proč ne. Pak jsem ale najela na Goodreads a obálka originálu byla moc pěkná a už zas tak moc erotické knize neodpovídala. Takže jsem se pustila do čtení aniž bych přečetla anotaci.
   Takové milé překvapení jsem určitě nečekala.
   Kniha je velice vtipná, jakože fakt moc. Místy jsem se řehnila na celé kolo. Ty komické situace, které vlastně můžou potkat každého byly dokonalé.
   Holland je fakt sympaťanda, takový milý looser, neví co se svým životem, zamilovaná do pouličního umělce, o kterém jen sní. A Calvin? Ach... :D
   Divadelní prostředí je velice zajímavé a celkově příběh dobře plyne, je vtipný a kniha se mi hrozně moc líbila.
   Opět platí nesuď knihu podle obalu. Česká obálka se mi moc nelíbí, ale ta originální je pěkná. :)

Nemůžu hodnotit jinak než plným stádem. :D


Dneska zas končím.
Páčko
A.
   

Žádné komentáře:

Okomentovat