11. února 2019

PŘEČTENO: Talisman pro štěstí - Helena Hunting





Originální název: The Good Luck Charm

Žánr: Literatura světová - Romány - Pro ženy

Série: -

Rok vydání: 2019 (v originále 2018)

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 304 stran

Názvy knih série: -

Díl série: -

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads

Knihu můžete nakoupit na stránkách nakladatelství BARONET

(zdroj obrázku)










ANOTACE:

Je to láska, nebo je pro něj pouze talismanem pro štěstí?

Lila netuší, co pro ni bylo horší: den, kdy ji Ethan opustil, aby se soustředil na svou hokejovou kariéru, nebo den, kdy se o osm let později vrátil. Rád by navázal tam, kde kdysi přestali, Lila však už není ta samá dívka a ani jí nechce být.

Ethan Kase touží po své někdejší slávě a to znamená získat Lilu zpět. S ní po boku dokáže učiněná kouzla.

Lila ho chce pustit zpět do svého srdce, dozví se však, že Ethanovi nejde o ni, ale o jeho hokejové umění. Jenže Ethan o Lilu už jednou přišel a teď udělá cokoli, klidně obětuje i svoji kariéru, aby Lilu znovu neztratil. 
                    (cbdb)

O čem kniha je?

   Delila Jane. DJ. No prostě naše hlavní hrdinka Lila má velmi špatný den. Nejen, že ji právník jejího manžela donese konečné rozvodové papíry, navíc na cokoli sáhne, tak pokazí. Když už konečně přetrpěla náročnou směnu v nemocnici, kde pracuje jako zdravotní sestra, zjistí nemilou věc. Její blízký přítel, Martin, který ji v dětství nahrazoval otce, měl mrtvici. Jakmile to zjistí okamžitě se rozběhne do pokoje, ve kterém Martin leží, a zde potká jeho syna Ethana. Lilyina bývalého přítele, který se s ní před osmi lety rozešel. Přes telefon.
   Ten den toho je na Lilu hrozně moc a Ethan tomu nasadí korunu, když se jí za vše omluví a oznámí ji, že zůstává ve městě, takže se budou pravděpodobně často vídat.
   Když se Ethan s Lilou potkávají, stále více si uvědomují, že se nepřestali milovat a vrátí se k sobě. Lila, má ale stále strach, že ji znovu opustí, protože Ethanova kariéra je nejistá a mohla by ho znovu odvézt na druhý konec Ameriky.

                                                                           (zdroj)

Jak se mi kniha líbila?

   Když přehlédnu svá očekávání, která jsem měla po přečtení anotace, tak si myslím, že to je pěkný romantický příběh. Pozitivní, jednoduchý, s "hepyjendem".
   Ale já podle anotace čekala sakra komplikovaný vztah, překonávání zášti z minulosti a vypočítavého Ethana, který si ji chce znovu omotat kolem prstu a udržet si ji co nejdéle, protože je jeho talismanem. A na to jsem se hodně těšila.
   Toho jsem se bohužel nedočkala. Ethan byl miláček. Nádherný, sexy, svalnatý, pozorný, milý. Neskutečný a nekomplikovaný. :D Lila zas byla taková pro mě nemastná neslaná, ale myslím, že se k sobě hodili, aspoň podle knihy si byli souzeni. Spřízněné duše.
   Kniha je hodně čtivá, přečtené stránky mi nějak rychle naskakovaly.
   Osobně bych knihu rozdělila do tří částí.
   První část byla skvělá, bylo tam plno vtipných scén, dobrých hlášek a znovu oťukávání Lily a Ethana bylo super - první polibek po osmi letech, podplácení Lily sladkostmi. ♥ Mé romantické srdíčko se tetelilo. ♥
   Potom to pro mě trochu kleslo na kvalitě a asi i čtivosti. Ale problém bude z mé strany. Proč? No protože já miluji to namlouvaní, napětí, jiskření. Tady se nám po první třetině knihy daly hlavní postavy zkušebně dohromady a už to nemělo tu správnou šťávu.
   Posledních sto stran přináší zvraty, které si mou pozornost opět získaly. Nejen, že se Lila vyděsí, že by s ní mohl být Ethan jen kvůli tomu, že mu nosí štěstí (dřív o tom ani ťuk nebylo), ale začínají tam padat různá rozhodnutí o jejich životě a co bude dál. Dokonce se dočkáme i více toho hokejového prostředí.
   Co se týče milostných scén, tak autorka je sakra hodně popisná a puntičkářská a vše velmi dopodrobna popisuje. Někdy mi to přišlo až vtipné. :D Asi puberta nebo co, ale místy jsem se hihňala. :D
   Ještě u českého vydání musím pochválit obálku. Ta se mi líbí mnohem více, než zahraniční obálky. Ten chlápek je fešák a led s pukem... joooo, to se povedlo.




Dneska hodnotím 4 ovečkami, protože jsem podle anotace očekávala něco jiného, ale jinak to bylo fajn odpočinkové čtivo.


I tady bych chtěla velice poděkovat za poskytnutí tohoto recenzního výtisku, který mi zaslalo nakladatelství baronet.



A to je dneska zase vše. Tak se mějte krásně.

Páčko.
A.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat