21. března 2019

PŘEČTENO: Milion svetů s tebou - Claudia Gray

Originální název: A Million Worlds with You

Žánr: Literatura světová - Sci-Fi - Pro děti a mládež - Young Adult

Série: Ohnivák (Firebird)

Rok vydání: 2019 (v originále 2016)

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 400 stran

Názvy knih série: Tisíc kousků tebe (1), Deset tisíc nebí na tebou (2)

Díl série: Třetí

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads





ANOTACE:

  Osud multivesmíru je v rukou Marguerite Caineové. Až nyní se dozvídá, jaké jsou skutečné plány prohnané Triad Corporation. Ona jediná může zničení multivesmíru zabránit. V sázce jsou miliardy lidských životů. A Triad navíc vynesl nejvyšší trumf: zlomyslnou Marguerite z jiné dimenze, která je vždycky o krok napřed. Ve velkém finále trilogie Ohnivák nastane souboj mezi několika Margueritami. Zvítězit však může jen jedna. 
                                                                 (cbdb)

O čem kniha je?

   No, nerada bych někomu něco vyzradila a v podstatě popis úvodu knihy by byl spoilerový. A to nechceme, jen si to pěkně přečtěte. :D
   Jediné co si dovolím říct, tak že je to třetí a závěrečný díl série Ohnivák a už od začátku je to plné akce a napětí.



Jak se mi kniha líbila?

   Myslím, že to bylo velice povedené zakončení série.
   Autorka si zde krásně hraje s možnostmi jejího Multivesmíru. Potkáme Marguerite z předchozích dimenzí. Dostaneme se do nových dimenzí.
   Musím říct, že za mě byla nejlepší dimenze s klony, ta byla fakt dobrá a líbilo se mi to jak to autorka uměla využít.
   Trošku mě štval Paul, který byl takový rozpolcený a nejistý sám sebou. Theo byl miláček jako vždy a ve všech dimenzích. U Marguerite se mi líbí, že si na nic nehraje. Ví, že je mezi bandou vědců ta nejhloupější, teda pardon - nejméně informovaná? - protože ona hloupá není. Líbí se mi, že ve všech dimenzích je svým způsobem umělkyně. V prvních chvílích krize jedná pocitově až pak uvažuje. Já si ji oblíbila.
   Jak už jsem psala kniha je plná napětí, zvratů, místy i silně působí na emoce. Trošku jsem čekala na začátku větší drama, podle toho jak skončila dvojka, ale i tak nejsem zklamaná.
   Joooo, Claudia Gray to umí.

   Když shrnu celou sérii, tak nedokážu říct, jestli byl některý díl slabší. Všechny se mi líbily. Je zde sice romantika, což někoho může odrazovat, ale je taková hezoučká, prostě jim to věříte a fandíte jim. I když já fandila Theovi. :D

   Určitě se časem pustím i do dalších knih autorky a doufám, že bude pěkně plodná a ještě dlouho bude psát.

   Je asi jasné, že hodnotím plným stádem. :D



Pro dnešek se loučím.
Páčko!
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat