3. března 2019

PŘEČTENO: Rule - Jay Crownover






Originální název: Rule

Žánr: Literatura světová - Romány - Dívčí romány - New adult

Série: Marked men

Rok vydání: 2019 (v originále 2012

Nakladatelství: Oldag

Počet stran: 348 stran

Názvy knih série: Jet (2), Rome (3), Nash (4) Rowdy (5), Asa (6.)

Díl série: První

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads






(zdroj obrázku)




ANOTACE:

Románový příběh o dnešních mladých Američanech.
První ze série šesti románů – pojmenovaných vždy podle hlavního hrdiny. Všichni jsou mladí, divocí, komplikovaní, potetovaní, často i opiercingovaní, ale uvnitř jiní než navenek. Své příběhy vyprávějí napůl sami, druhou a často i protikladnou část vyprávějí jejich přítelkyně. Vždy jde o komplikované vztahy, lásku, sex i nenávist.
Rule a Shaw jsou odlišní ze všech možných úhlů pohledu. S výjimkou jednoho…
Shaw Rula miluje od prvního okamžiku, co ho spatřila. Chodila s jeho bratrem – dvojčetem, ten však tragicky zemřel. Od té doby je z ní anděl strážný žijícího dvojčete. Všechno mu odpouští, chlast i děvky, nevlídné chování, vše. Ona sama je z citově chladné tzv. lepší rodiny, proto se lépe cítí v Rulově rodině, která ji zbožňuje a syna se marně snaží „znormalizovat". Shaw se nebojí divokosti, tetování ani piercingu svého Rula, který ji však považuje jen za kamarádku. Cítí, že pro ni není „správný" partner, ale nemůže si pomoci. Ona sama se snaží žít podle uznávaných společenských pravidel, kterými Rule opovrhuje. Jedna noc plná vášně všechno změní… Zůstanou spolu, aniž by zničili svou lásku – nebo sebe navzájem?
                                                          (cbdb)

                                                                             (zdroj)

O čem kniha je?

   Zas nemám co dodat, protože anotace je skvělá a myslím, že přesně vystihuje, co můžeme od knihy čekat. Kruci, tyhle pěkné a výstižné anotace mi dělají škrty v délce recenzí. :D



Jak se mi kniha líbila?

   Je to pěkný romantický příběh, ale čekala jsem trochu něco drsnějšího. To je asi problém toho očekávání, musím se to odnaučit. :D
   Příběh Ruleho a Shaw se mi celkově líbil, ale jejich chování mě někdy zaráželo. Dobře jinak... Někdy mě neskutečně vytáčeli. :D Opět jsem v duchu řvala, ať si prostě všechno řeknou na rovinu, nevyhýbají se všemu. Ale to by ta kniha nebyla o komplikovaném vztahu, že jo. :D
   Hrozně jsem litovala Ruleho, jak se k němu jeho vlastní matka chová, vlastně ze začátku i otec. Prostě na facku. Jeho starší bratr, voják, Rome bude mít taky svůj příběh a jelikož je celkem protiklad Romeho, tak se na to sakra hodně těším.
   Co bylo ještě horší a ještě více nefér bylo to, jak se chovali rodiče Shaw. A Gabe, její ex? Sakra fix, to jako nepoznali, že ten kluk je magor? Jenom proto že nosí kašmírový svetr a má papínka soudce, tak ho prostě k té naší dceři připoutáme a je nám úplně jedno jak to cítí ona? Hlavně, že si vylepší status a spojí se dvě vhodné rodiny? Ježiši, to mi zvedalo mandle. :D
   Prostředí tetovacího salónu se mi líbilo, ale mohlo ho být mnohem více. Ale nevadí, snad se ho dočkám v dalších dílech.
   Zatím se asi nejvíce těším na Romeho a Jeta, voják a rocker? Ano prosím! :D


Nakonec jsem knihu ohodnotila 4 ovečkami, protože čekám, že se to dalším pokračováním ještě zlepší.



Brzy se zas ozvu.
Páčko.
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat