24. dubna 2019

PŘEČTENO: Wildcard: Divoká karta - Marie Lu


Originální název: Wildcard

Žánr: Literatura světová - Sci-Fi - Pro děti a mládež - Young Adult

Série: Warcross

Rok vydání: 2019 (v originále 2018)

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 320 stran

Názvy knih série: Warcross (1)

Díl série: Druhý

Odkazy: ČBDB, DatabázeKnih, GoodReads

(zdroj obrázku)



ANOTACE:


   Emika z warcrossového šampionátu sotva vyvázla životem. Když už ví, co se doopravdy skrývá za Hideovým novým algoritmem NeuroLinku, nemůže věřit jedinému člověku, ke kterému kdy vzhlížela.       Aby ho zastavila, spojí se s Fénixovými jezdci. Někdo však na její hlavu vypsal odměnu, a tak je jedinou šancí na přežití spolupráce se Zerem a jeho skupinou Černoplášťů. Brzy ale vyjde najevo, že ani Zero není takový, jakým se zdá. 
   Emika musí čelit zradě i ztrátě. Jak daleko zajde, aby zničila muže, kterého miluje?
                                                                                                                         (cbdb)

                                                                    (zdroj obrázku)

O čem kniha je?

   Velice ráda bych se rozespala o čem kniha je, ale na druhou stranu bych velice nerada prozradila něco co bylo v předchozím díle. Navíc, Wildcard je od začátku dokonce nabitý akcí a celkem zásadními prvky v ději, takže se omluvuju, že tady nic svého nenapíšu, ale nechci nikomu kazit zážitek z prvního, ani z druhého dílu.


Jak se mi kniha líbila?


   Och! Nebe!
   První díl se mi líbil moc. Tenhle díl se mi líbil více. Bylo megahustokrutoprďácké.
   Už na začátku je plno akce. Sice se dočkáme méně virtuálního Warcrossového světa, ale když už do něho skrze Emiku vstoupíme, tak to stojí za to.
   Tento díl je ješte více emočně vypjatý. Nejvíce jsem zatajovala dech při odhalování tajemství týkajících se Zera. A konečná Warcrossová bitva? No pááááááááni, tam to bylo nabité tužbami a strachy většiny nám známých postav. A to jak bojoval každý se  svými démony, bylo geniální.
   Konec se mi moc líbil a nic bych neměnila.
   Jo a díky poděkování na konci knihy, které sepsala Marie Lu, už vím, proč píše tak skvěle. Ona většinu konzultuje s takovými "slavnými spisovatelskými kamarádkami" jako Tahereh Mafi, Saba Tahir, Amie Kaufman. Jedna z postav byla inspirována vzhledem Leigh Bardugo.
   Jooo jejich setkání v kavárně bych se chtěla účastnit.
   Každopádně celá série je dokonalá a miluji to a těším se co dalšího si na nás Marie Lu vymyslí.

Hodnotím jasným plným stádem.


Dneska jen tak krátce, protože NO SPOILERS! :D
Takže se mějte krásně.
Páčko!
A.

2 komentáře:

  1. Je to pár dní, co jsem Wildcard přečetla a za mě ne. :D
    Já už nebyla spokojená s prvním dílem, takže od toho druhého jsem měla fakt velká očekávání a požadavky, které se nenaplnily. Chtěla jsem víc momentů od Fenixových Jezdců, ale v druhém dílu dostaly více prostoru novější postavy. Emika, já jsem si k ní cestu hledala šíleně dlouho. A stále nevím, jestli mi sedla nebo ne. :D Celkový koncept jsem ale nečekala a za to si autorka ode mne odnesla přeci nějaké plusové body, ale jinak jsem se z toho prostě neposadila na zadek. :D
    Oba díly jsou fajn, ale ve svém žánru pro mne vždycky bude topka Ready Player One. ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, že RPO je super, ale tohle se mi taky líbilo. RPO je pro všechny věkové kategorie a pohlaví, Warcross bych třeba asi našemu "pantátovi" nedoporučila. :D

    OdpovědětVymazat